lil wish

10.09.2007., ponedjeljak

B(l)ože pomozi.... part II

Kaže kolegica Mala da zna (u postu niže spomenuta) više puta dnevno upasti u sobu kod njih i pitati ih - Jel Riba tu? i - Gdje je Riba?


I pita me kolegica Mala da jel ova normalna. Ne znam... Iskreno, baš me briga! Sam nek' mi se skine! - kažem.

Naravno da cijela ekipa iz te sobe zna da mi dahće za vratom. Ili da bar to želi činiti, ali joj ne dopuštam. Dahtati za vratom. To bi radije da mi netko drugi radi.... ;))

I otvara neki dan vrata moje sobe. Ja sjedim za kompom i pišem, a kolega stoji između nje i mene, tako da me ona ne vidi.
Sve ovo sljedeće se odvilo u par sekundi.
Otvaraju se vrata. Pita - Jel Riba tu?
Istodobno se kolega ispravlja i pogleda ju i kaže - Da, a ja joj ulazim u vidokrug.
I ona zatvori vrata i ode.

On me, sa glupom facom, pogleda.

Pa rekla sam ti... - kažem.

Mislim da imam obožavateljicu....
BLJAH!!!



- 10:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi